Өте жиі тұрақ датчиктері ЖКО салдарынан істен шығады және одан ешкім сақтандырылмаған.
Тұрақ радарын жөндеңіз, үлкен қаржылық инвестицияға жүгінбей-ақ, ақауын ауыстыру қажет тұрақ датчигі.
Сатып алу тұрақ датчиктері бөлек, бұл қарапайым, егер оның тұрақ сенсорларының моделі мен өндірушісі белгілі болса, бірақ тәжірибе көрсеткендей, бұл іс жүзінде ешкімнің есінде жоқ.
Дисплейдің сыртқы түрі бойынша үлгіні іздеуге жүгінуге болады.
Орнатылғанды анықтаудың сенімді жолы емес датчиктің. Көптеген өндірушілерде олардың ұқсастықтары бар.
Датчиктің түрін сыртқы түрі бойынша анықтау.
Неғұрлым қолайлы әдіс, бірақ қателер жоққа шығарылмайды
Датчиктердегі сандар, тұрақ сенсорларының үлгісімен, әдетте, ортақ ештеңесі жоқ.
Бастау үшін тұрақ сенсорының өзі туралы шешім қабылдаңыз. Ол стандартты болып табылады немесе кейінірек қосымша жабдық ретінде орнатылады.
Штаттық емес деп шештік. Әрі қарай оқимыз.
Тұрақ сенсорларының үлгісін еске түсіре алмадық.
Сыртқы түрі бойынша таңдаймыз.
Бұл ретте оны өзіңіз шешіп алғаныңыз жөн датчик, және одан қалған нәрсе емес, тұтас.
Шешу датчик тағы бір себеппен керек. Датчик пен магистральдық сымдар арасында қосымша қосылым бар-жоғын тексереді.Қосылым, әдетте, бұралатын пластик гайкасы бар түйреуішке ұқсайды.
Басқару блогына дейін тұтас сымы бар датчиктер бар. Мұндай сенсорды ұзағырақ ауыстыруды қоспағанда, бұл шын мәнінде бірдей.
Қону диаметрін өлшейміз датчиктің. Жақсырақ штангенциркульмен.
Бамперге орнатқан кезде батырылатын жерде өлшеу керек. 1 мм қателік шегі аса маңызды болып табылмайды.
Кішкене тесігі бар бампердің пластикасын кеңейту өте оңай, ал үлкенірек тесігі бар болса, қате сенсор бекіткішімен өтеледі.
Қону диаметрі негізінде датчиктің іздеуді қазірдің өзінде қысқартуға болады.