Бүгінде кәдімгі маңдайшамен, билбордпен ешкімді таң қалдырмайсың. Тіпті тартымды сурет, түпнұсқа шрифт, тондардағы батыл ойын әрқашан әлеуетті тұтынушылардың, тұтынушылардың назарын аударуға көмектеспейді. Ал түнде немесе бұлтты ауа-райында мұндай жарнамалар әдетте назардан тыс қалуы мүмкін.
Жарнаманы танымал, есте қаларлықтай ету үшін оның дизайнына стандартты емес тәсілдерді қолдану қажет. Тиімді шешімдердің бірі түрлі-түсті, жарқын жарықтандыру болады.
Жарық–жарнама - жарнамалық конструкциялардың бір түрі, оларды жасау үшін жарық элементтері қолданылады: неон түтіктері, жарық диодтары, люминесцентті лампалар, жарықдиодты панельдер. Сондықтан, сыртқы жарықтандыру жарнамасының басты артықшылығы, әрине, жоғары тиімділік болып табылады. Оны тәуліктің әртүрлі уақытында кез келген қашықтықтан анық көруге болады. Статистикаға сүйенсек, жарықты пайдалану сату көлемін 70%-ға дейін арттырады.
Сыртқы жарықтандыру жарнамасының да келесі артықшылықтары бар:
Жарық жәшіктері жарық белгілерінің ең жиі кездесетін және тиімді түрі болып табылады. Жарықтандырылған сыртқы жарнама тәулік бойы айқын артықшылықтармен жұмыс істейді: