Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау)
Штангенциркуль тораптарында қозғалыс жоғалған жағдайда, ең алдымен, бағыттағыштарға назар аудару керек. Олар көбінесе көлік иелеріне қиындық туғызатындар. Қышқылданған бағыттағыштар суппорт тораптары арасындағы қозғалыстың жоғалуына байланысты барлық ақаулардың пайда болуына себеп болуы мүмкін.
Бағыттауыштар өз осі бойымен еркін қозғалуы тиіс. Егер бұл байқалмаса, штангенциркульді бөлшектеу, кронштейннен бағыттаушы рельстерді алу, оларды ескі майлағыштан тазарту және олардың жағдайын бағалау қажет, сонымен қатар кронштейндегі бағыттаушы рельстің орнын тазалау қажет.
Бағыттауыштардың жұмыс беті коррозиясыз, қатты тозу белгілерінсіз болуы тиіс. Егер бағыттағыштың бетінде аздап коррозия пайда болса, оны өте жұқа тегістеуішпен тазалау керек, содан кейін бағыттағышты арнайы майлағышпен майлап, штангенциркуль кронштейніне қайта орнату керек. Осыдан кейін бағыттағыштың өз осі бойымен еркін жүруін тексеру қажет. Бағыттауышты жылжыту үшін сізге көп күш жұмсамау керек. Қолдың екі саусағымен ұстағанда бағыттаушы қапсырманың корпусында еркін қозғалуы керек.
Тежегіш калибрін жөндеу
Бастау үшін мәселені түсінген жөн. Калибрлердің дұрыс жұмыс істемеу себептері:
- Суппорт поршенінің немесе төсемдердің еркін қозғалуына мүмкіндік бермейтін элементтер бетінің ластануы.
– Штангенциркульдер қозғалатын бағыттағыштар ластанған.
– Бөлшектің өзіндегі ақау.
Кез келген бөлік мәңгілік емес болғандықтан, ерте ме, кеш пе, калибрлерді жөндеуге тура келеді. Егер бұл жасалмаса, оның салдары өте ауыр болуы мүмкін.
Бұндай себеп тежегіш жүйесінің,алдыңғы суппорттардың біркелкі жұмыс істемеуі болып шықты.
Автокөліктің жүріп өткен траекториясы ұзын жолдан және түзу сызықты қозғалыстың ығысуынан құралған.Бұл ретте суппорттың детальдары болып табылатын манжеттер туралы айта кеткен жөн.Тығыздауды және поршеньді бастапқы қалпына келтіруді қамтамасыз ету. Бұл элемент серіппе рөлін атқарып қана қоймайды, сонымен қатар тығыздықты қамтамасыз етеді. Манжеттер өте серпімді элементтер,олар поршень қозғалған кезде пішінін өзгертеді және өздігінен бастапқы пішінін алады. Бұл бөліктің икемділігін жоғалту тежегіш төсемдерінің үздіксіз басылуына әкелуі мүмкін және бұл бүкіл тежеу жүйесін қызып кетеді.
Сонымен қатар, бұл пікір қалыптасты,кенеттен тежеудің пайда болу сәті бір доңғалақ толығымен жұмыс істеді, екіншісі жартысына жуығы.
Кез келген автомобильдің ең маңызды бөліктерінің бірі тежеу жүйесі болып табылады, өйткені ол көліктегі адамдардың өмірі мен денсаулығына жауап береді. Сондықтан бұл механизм жұмысқа қабілеттілікті мұқият бақылауды қажет етеді.
Тежеу жүйесінің негізгі бөлшектері болып табылады штангенциркульдер, олар педальды басқан кезде поршеньдердің қысылуын қамтамасыз етеді. Поршеньдер, керісінше, тежеуді қамтамасыз ететін тежеу дискілеріне тікелей қосылған төсемдерге қысым жасайды.
Сондықтан суппорттардың жұмысқа жарамдылығы тежеу жүйесінде маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада мұндай маңызды бөлікті өз бетіңізше қалай жөндеу керектігі айтылады.
Тежеу жүйесінің жұмысқа қабілеттілігін, қауіпсіз қозғалыстың кепілдігін, тежеу жүйесінің жеткілікті түрде толыққанды жұмыс істемеуінің қандай да бір белгілерінің пайда болуын қамтамасыз ету.Диагностика, сондай-ақ тежегіш дискілерінің, төсемдердің жай-күйін диагностикалау қажет. Бұл жағдай авариялық тежеу кезінде туындаған алғашқы проблемаларды баяндайды.
ЖҮРІС БӨЛІГІН ЖӨНДЕУ
Автокөліктің жүріс бөлігі, әсіресе көктемгі-қысқы кезеңде, үнемі ауыр жүктемелерге ұшырайды, сондықтан тозуға ұшырайды. Аспаны диагностикалау және жөндеу — Сіздің жолдағы жайлылығыңыз бен қауіпсіздігіңіздің кепілі. Жүріс бөлігінің ақауларының қандай да бір белгілерін байқасаңыз, дереу техникалық қызмет көрсету станциясына хабарласуыңыз қажет. Автокөліктер пайдаланылатын жолдардың сапасының төмендігін ескере отырып, біз жылына 2 рет жүріс бөлігінің диагностикасын жүргізуді ұсынамыз: қысқы кезең аяқталғаннан кейін және сәуір-мамыр айларында көктемгі еріген кезде және ұзақ жазғы сапарлардан кейін міндетті түрде
Сіздің қауіпсіздігіңіз
Қауіпсіздігіңізді үнемдемеңіз, жүріс бөлігін жөндеу шанақты жөндеуге қарағанда әлдеқайда арзан, ықтимал ауыр зардаптарды айтпағанда.
Тежеу жүйесінің диагностикасы мыналарды қамтиды:
Аспа диагностикасының нәтижелері бойынша қажетті жұмыс көлемінің және оның құнының калькуляциясы жүргізіледі.
Ең алдымен, біз автомобильді пайдалану қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін бірінші кезектегі қажеттіліктерді негізге аламыз.
Жүріс бөлігін жөндеу кезінде қандай да бір қосалқы бөлшектерді пайдалану туралы шешімді тапсырыс беруші шебердің келісімімен қабылдайды.
Тежеу жүйесі бойынша қосымша қызметтердің бағасы:
Егер сізге тежегіш дискілерінің ойығы немесе жүріс бөлігін жөндеу қажет болса, онда "Repair Auto" автосервисі барлық процедураларды жылдам және мүмкіндігінше жоғары деңгейде орындайды.
Қызметтің бағасы пайдаланылатын диагностикалық жабдыққа және көлік құралының маркасына байланысты.
Диагностикадан кейін біз қажетті процедуралар мен шығын материалдарын таңдаймыз және ұсынамыз. Біз мұны қалай дұрыс жасау керектігін білеміз және білеміз!
Сіз біздің қабылдауымызға сайтта өтінім қалдыру арқылы немесе телефон соғу арқылы жазыла аласыз +7 747 -80-40-784.
Теңдесі жоқ қызмет көрсету сапасы мен қолжетімді бағалардан басқа, бізде мыналар бар артықшылықтары қалай:
* жұмысқа жеңілдік алу үшін осы жарнаманың фотосуретін көрсету жеткілікті