Satu-да сатқыңыз келе ме?
satu.kz
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 1 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 2 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 3 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 4 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 5 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 6 - id-p63285594
  • Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 7 - id-p63285594
Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау) - фото 1 - id-p63285594
Ерекшеліктері мен сипаттамасы

Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау)

Штангенциркуль тораптарында қозғалыс жоғалған жағдайда, ең алдымен, бағыттағыштарға назар аудару керек. Олар көбінесе көлік иелеріне қиындық туғызатындар. Қышқылданған бағыттағыштар суппорт тораптары арасындағы қозғалыстың жоғалуына байланысты барлық ақаулардың пайда болуына себеп болуы мүмкін.

Бағыттауыштар өз осі бойымен еркін қозғалуы тиіс. Егер бұл байқалмаса, штангенциркульді бөлшектеу, кронштейннен бағыттаушы рельстерді алу, оларды ескі майлағыштан тазарту және олардың жағдайын бағалау қажет, сонымен қатар кронштейндегі бағыттаушы рельстің орнын тазалау қажет.

Бағыттауыштардың жұмыс беті коррозиясыз, қатты тозу белгілерінсіз болуы тиіс. Егер бағыттағыштың бетінде аздап коррозия пайда болса, оны өте жұқа тегістеуішпен тазалау керек, содан кейін бағыттағышты арнайы майлағышпен майлап, штангенциркуль кронштейніне қайта орнату керек. Осыдан кейін бағыттағыштың өз осі бойымен еркін жүруін тексеру қажет. Бағыттауышты жылжыту үшін сізге көп күш жұмсамау керек. Қолдың екі саусағымен ұстағанда бағыттаушы қапсырманың корпусында еркін қозғалуы керек.

Тежегіш калибрін жөндеу

Бастау үшін мәселені түсінген жөн. Калибрлердің дұрыс жұмыс істемеу себептері:

- Суппорт поршенінің немесе төсемдердің еркін қозғалуына мүмкіндік бермейтін элементтер бетінің ластануы.
– Штангенциркульдер қозғалатын бағыттағыштар ластанған.
– Бөлшектің өзіндегі ақау.

Кез келген бөлік мәңгілік емес болғандықтан, ерте ме, кеш пе, калибрлерді жөндеуге тура келеді. Егер бұл жасалмаса, оның салдары өте ауыр болуы мүмкін.

  • Біріншіден, төсемдердің қызып кетуінен сыну ықтималдығы жоғары, олардың тез тозуы.
  • Екіншіден, тежеу кезінде қатты шудың пайда болуы, сондай-ақ тоқтағаннан кейін жағымсыз иіс. Және бұл өмірге төнген қауіп туралы айтпағанның өзінде.

Бұндай себеп тежегіш жүйесінің,алдыңғы суппорттардың біркелкі жұмыс істемеуі болып шықты.
Автокөліктің жүріп өткен траекториясы ұзын жолдан және түзу сызықты қозғалыстың ығысуынан құралған.Бұл ретте суппорттың детальдары болып табылатын манжеттер туралы айта кеткен жөн.Тығыздауды және поршеньді бастапқы қалпына келтіруді қамтамасыз ету. Бұл элемент серіппе рөлін атқарып қана қоймайды, сонымен қатар тығыздықты қамтамасыз етеді. Манжеттер өте серпімді элементтер,олар поршень қозғалған кезде пішінін өзгертеді және өздігінен бастапқы пішінін алады. Бұл бөліктің икемділігін жоғалту тежегіш төсемдерінің үздіксіз басылуына әкелуі мүмкін және бұл бүкіл тежеу жүйесін қызып кетеді.
Сонымен қатар, бұл пікір қалыптасты,кенеттен тежеудің пайда болу сәті бір доңғалақ толығымен жұмыс істеді, екіншісі жартысына жуығы.

Кез келген автомобильдің ең маңызды бөліктерінің бірі тежеу жүйесі болып табылады, өйткені ол көліктегі адамдардың өмірі мен денсаулығына жауап береді. Сондықтан бұл механизм жұмысқа қабілеттілікті мұқият бақылауды қажет етеді.
Тежеу жүйесінің негізгі бөлшектері болып табылады штангенциркульдер, олар педальды басқан кезде поршеньдердің қысылуын қамтамасыз етеді. Поршеньдер, керісінше, тежеуді қамтамасыз ететін тежеу дискілеріне тікелей қосылған төсемдерге қысым жасайды.
Сондықтан суппорттардың жұмысқа жарамдылығы тежеу жүйесінде маңызды рөл атқарады. Бұл мақалада мұндай маңызды бөлікті өз бетіңізше қалай жөндеу керектігі айтылады.

Тежеу жүйесінің жұмысқа қабілеттілігін, қауіпсіз қозғалыстың кепілдігін, тежеу жүйесінің жеткілікті түрде толыққанды жұмыс істемеуінің қандай да бір белгілерінің пайда болуын қамтамасыз ету.Диагностика, сондай-ақ тежегіш дискілерінің, төсемдердің жай-күйін диагностикалау қажет. Бұл жағдай авариялық тежеу кезінде туындаған алғашқы проблемаларды баяндайды.

ЖҮРІС БӨЛІГІН ЖӨНДЕУ

Автокөліктің жүріс бөлігі, әсіресе көктемгі-қысқы кезеңде, үнемі ауыр жүктемелерге ұшырайды, сондықтан тозуға ұшырайды. Аспаны диагностикалау және жөндеу — Сіздің жолдағы жайлылығыңыз бен қауіпсіздігіңіздің кепілі. Жүріс бөлігінің ақауларының қандай да бір белгілерін байқасаңыз, дереу техникалық қызмет көрсету станциясына хабарласуыңыз қажет. Автокөліктер пайдаланылатын жолдардың сапасының төмендігін ескере отырып, біз жылына 2 рет жүріс бөлігінің диагностикасын жүргізуді ұсынамыз: қысқы кезең аяқталғаннан кейін және сәуір-мамыр айларында көктемгі еріген кезде және ұзақ жазғы сапарлардан кейін міндетті түрде

Сіздің қауіпсіздігіңіз

Қауіпсіздігіңізді үнемдемеңіз, жүріс бөлігін жөндеу шанақты жөндеуге қарағанда әлдеқайда арзан, ықтимал ауыр зардаптарды айтпағанда.

Тежеу жүйесінің диагностикасы мыналарды қамтиды:

  • тежегіш қалыптарын, дискілерді, барабандарды, шлангтарды, тежегіш цилиндрлерін, тежегіш сұйықтығының деңгейі мен сапасын тексеру
  • тежегіш штангенциркульдердің бағыттаушы болттарын тексеру және әзірлеу (тежегіш штангенциркульдің дірілдеуіне және сыналануына әкеледі)

Аспа диагностикасының нәтижелері бойынша қажетті жұмыс көлемінің және оның құнының калькуляциясы жүргізіледі.
Ең алдымен, біз автомобильді пайдалану қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін бірінші кезектегі қажеттіліктерді негізге аламыз.
Жүріс бөлігін жөндеу кезінде қандай да бір қосалқы бөлшектерді пайдалану туралы шешімді тапсырыс беруші шебердің келісімімен қабылдайды.

Тежеу жүйесі бойынша қосымша қызметтердің бағасы:

  • бағыттаушы тежегіш суппорттарын әзірлеу Бір бірлік үшін 2500 тг
  • тежегіш сұйықтығын ауыстыру 4000 тг
  • тежегіш сұйықтығын аппаратпен ауыстыру 5000 тг
  • тежегіш қалыптарын ауыстыру 3000 тг
  • тежегіш шлангіні ауыстыру 1500
  • тежегіш цилиндрін ауыстыру 5000 бастап
  • тежегіш дискінің ағысы 7000-нан бастап

Егер сізге тежегіш дискілерінің ойығы немесе жүріс бөлігін жөндеу қажет болса, онда "Repair Auto" автосервисі барлық процедураларды жылдам және мүмкіндігінше жоғары деңгейде орындайды.

Қызметтің бағасы пайдаланылатын диагностикалық жабдыққа және көлік құралының маркасына байланысты.

  • Жүріс бөлігінің диагностикасы — бағасы 2000 тг
  • Бір поршенді тежегіш суппортты жөндеу (артқы) — бағасы 8000 тг,
  • Екі поршеньді тежегіш суппортты жөндеу — бағасы 10 000 тг,
  • 4 поршеньді тежегіш суппортты жөндеу (алдыңғы) — бағасы 12 000 тг,
  • Дискілерді тесу кезінде төсемдерді ауыстыру тегін

Диагностикадан кейін біз қажетті процедуралар мен шығын материалдарын таңдаймыз және ұсынамыз. Біз мұны қалай дұрыс жасау керектігін білеміз және білеміз!

Сіз біздің қабылдауымызға сайтта өтінім қалдыру арқылы немесе телефон соғу арқылы жазыла аласыз +7 747 -80-40-784.

Теңдесі жоқ қызмет көрсету сапасы мен қолжетімді бағалардан басқа, бізде мыналар бар артықшылықтары қалай:

  • автосервис жанындағы автодүкен уақытыңызды үнемдей отырып, барлығын бір жерден алуға мүмкіндік береді;
  • қоймадағы жүріс бөлігіндегі қосалқы бөлшектердің кең ассортиментін қамтамасыз етеді;
  • ресми жеткізушілердің сапалы шығын материалдарын ғана пайдаланады;
  • әрбір клиентке жеке көзқарас;
  • қолданыстағы адалдық және әртүрлі жеңілдіктер жүйесі сіздің автокөлігіңізге сенімді жерде ыңғайлы және ұзақ мерзімді қызмет көрсетуге мүмкіндік береді;
  • клиенттерге ыңғайлы жұмыс кестесі бойынша жұмыс істейді (түскі үзіліссіз және демалыссыз);
  • жүргізілетін барлық жұмыстарға кепілдік береді;
  • біз жөндеу бойынша сервистік деректер базасын жүргіземіз, соның арқасында сіз қоңырау шалып, майлардың, қосалқы бөлшектердің және т.б. қашан және қандай жүгіріспен ауыстырылғанын біле аласыз

* жұмысқа жеңілдік алу үшін осы жарнаманың фотосуретін көрсету жеткілікті

 

online болды: 17.04
Автосерис "Repair Auto"
Рейтинг қалыптаспаған
8 лет на Satu.kz
100-ден аз тапсырыс
Сатушы туралы пікірлер
  • Сатып алушы
    19.12.2023
    Жақсы қызмет көрсету
    Ағымдағы сипаттама
    Тез байланысқа шықты
    Жылдам жіберді
    Сыпайы сатушы
    Ағымдағы баға
    Тауар қолжетімді болды
  • Сатып алушы
    24.10.2023
    Жақсы қызмет көрсету
    Ағымдағы сипаттама
    Тез байланысқа шықты
    Жылдам жіберді
    Сыпайы сатушы
    Ағымдағы баға
    Тауар қолжетімді болды
  • Сатып алушы
    22.05.2023
    Жақсы қызмет көрсету
    Ағымдағы сипаттама
    Тез байланысқа шықты
    Жылдам жіберді
    Сыпайы сатушы
    Ағымдағы баға
    Тауар қолжетімді болды
  • Сатып алушы
    17.12.2022
    Заказал, связались сразу. вежливый продавец, мне все понравилось.
    Жақсы қызмет көрсету
    Ағымдағы сипаттама
    Тез байланысқа шықты
    Жылдам жіберді
    Сыпайы сатушы
    Ағымдағы баға
    Тауар қолжетімді болды
  • Сатып алушы
    14.10.2022
    Маған хабарласқан жоқ

Тежегіш суппорттың бағыттаушы бұрандаларын әзірлеу (майлау)

Код: Ремонт тормозного суппорт
Қызмет
2 500 ₸/қызметі
Төлем және кепілдіктер
  • Төлемнің белгішесі
    Қолма-қол ақшамен
  • Төлемнің белгішесі
    Қолма-қол ақшасыз есеп айырысу