Баспа аутсорсингі - бүгінгі таңда өте танымал және тиімді ынтымақтастық түрі. Көптеген адамдар бұл қымбат рахат деп ойлайды және мұндай келісімшарттарды жасауға асықпайды.
Елестетіп көріңізші, құжаттарды басып шығаруға қанша ақша кетеді? Бұл жерде принтерді сатып алуға, оны жөндеуге, техникалық қызмет көрсетуге және қызмет ету мерзіміне сәйкес ауыстыруға кететін қаражатты ескеру қажет.
Офистік баспаның аутсорсингі - бұл баспа инфрақұрылымын басқару функцияларын бейінді компанияға беру. Басқаша айтқанда, аутсорсингтік келісім-шарт бойынша жұмыс істейтін компания нақты басып шығарылған көлем үшін ғана төлейді, ал баспа жабдықтары, қызмет көрсету және шығын материалдары басып шығару құнына кіреді.
Егер сатып алу, жөндеу және техникалық қызмет көрсету құны ескерілсе, келісімшарттық жабдықтағы басып шығару құны әрқашан өздікінен төмен болады.
Сіз жай ғана басып шығарасыз, ал қалғанының бәрі мердігердің компаниясына байланысты.
Басып шығару аутсорсингі сіз және сіздің бизнесіңіз үшін тиімді шешім болады.
Сіз өз бюджетіңізді үнемдейсіз және ұзақ мерзімді шығындарды жоспарлай аласыз.