Лайтбокс - сыртқы жарнаманың ең жарқын өкілі
"Сыртқы жарнама" деген сөзді естігенде адам ең бірінші елестететін нәрсе - лайтбокстар. Бүгін Нұр-Сұлтанда лайтбокстарды дайындау бірнеше ірі агенттіктер үйлесімді түрде орнатқан. Бұл конструкциялар кескіні және ішкі жарығы бар бір немесе екі панелі бар жабық қораптар болып табылады. Соңғы ерекшелігі сыртқы жарнаманың бұл түріне өз атын берді.
Оның артықшылығы - кескін тәуліктің жарық және қараңғы уақытында алыстан көрінеді. Мұндай жарнамалар уақыт пен ауа райы жағдайларына қарамастан жұмыс істейді. Бұл тәсіл көптеген компанияларға корпоративтік стильге толығымен сәйкес келетін конструкцияларды алуға мүмкіндік береді.
Лайтбокстарды және оларды жасауға болатын материалдарды орнатудың кейбір нұсқаларын қарастырайық.
Жарық жәшіктері бір және екі жұмыс істейтін жақтары бар сыртқы құрылымдар болуы мүмкін, жарықдиодты жарнамалық маңдайшалар, қабырғалық, аспалы немесе едендік жарнамалық құрылыстар.
Әдетте, лайтбокстар жақтауды технологиялық тұрғыдан құрастыру, жарықтандыру жүйесін артқы қабырғаға немесе құрылымның ішкі жағына орнату (тартылған жақтардың санына байланысты), сондай-ақ қажетті кескіннің ішіне бекіту арқылы жасалады. Сыртта мұндай қорап плексиглас немесе акрил сияқты жарық өткізгіш, берік, мөлдір материалмен қапталған. Бұл құрылысқа қосымша беріктік береді және ультракүлгін сәулелер мен ылғалдың теріс әсерін болдырмайды.
Жарықтандыру көзі ретінде негізінен үш материал пайдаланылады: флуоресцентті лампалар, неон және диодты жарықтандыру. Соңғысы ең берік болып табылады. Біріншісі төмен құнымен ерекшеленеді. Олардың қораптың ішінде орналасуы да кез келген қажетті әсерді жасай алады. Дегенмен, құрылымның жарнамалық бетін біркелкі жарықтандыру көбінесе сұранысқа ие. Басып шығарылған кескін кез келген бетке қолданылуы мүмкін. Ең көп тарағаны - жарық өткізгіштігінің жоғары дәрежесі бар баннерлік мата.
Сипатталған барлық артықшылықтар оның негізгі себебіне айналды Нұр-Сұлтандағы жарық жәшіктері осындай кең танымалдылыққа ие болды. Бұл көздің жауын алатын және әсерлі жарнама кез келген кәсіпорынды және оның өнімдерін болашақ тұтынушылардың көз алдында әлдеқайда тартымды етеді.
Жарық жәшіктері фирмаға беріктік пен салмақтылық береді және ол туралы басқалардың оң пікірін қалыптастыруға ықпал етеді.