Сипаттамасы:
Көбінесе жас бизнес қай елге бару керектігін ғана емес, ең бастысы, оны қалай жасау керектігін де білмейді.
Көп жағдайда бұл сұрақтың жауабы "қалай?" шағын және орта бизнес үшін жергілікті әдет-ғұрыптарды, тілді, іскерлік мәдениетті білетін серіктес іздеу болады.
Ең жақсы серіктесті қалай таңдауға болады?Осы мақсаттар үшін біздің компанияда жергілікті нарықтарда бизнес-серіктестерді іздеу бойынша тәжірибелі тәжірибе бар.
Біздің кәсіби кеңесшілерімізден осындай қызметке тапсырыс беру үшін сізге біздің Beijing SinoKa Consulting Co.Ltd компаниясына хабарласу жеткілікті. Пекин Қытай электрондық пошта арқылы sinokaconsult@gmail.com, Байланысушы тұлға - Есжанов Қанат
Ымыраға келуге және осындай жолды өзіміз жасауға тырысуға болады. Ол үшін бүкіл жолыңызды бірнеше тактикалық әрекеттерге бөлу керек.
1. Қажетті бизнес-серіктеске тән критерийлер мен қасиеттерді егжей-тегжейлі елестету қажет.
2. Әрі қарай, әлеуетті серіктес туралы қысқаша ақпаратты қарау арқылы тез анықтауға болатын ең маңызды бастапқы критерийлерді таңдаған жөн.
3 Құрастырылған тізімді пысықтау, мысалы, баспасөздегі ескертулер саны, Интернетте анық жанжалдар туралы ақпараттың болмауы немесе серіктестер портфолиосында бәсекелестердің болуы бойынша қалады. Тікелей байланысты және дұрыс адамның атын тапқан жөн. Көбінесе дұрыс емес контактіні таңдау кәсіпқой емес хатшының басшылықтан бұл компанияның қызығушылығын тудыратынын сұрамай-ақ бас тартуына әкеледі.
4. Сіз нарықта орналастыратын өнім немесе қызмет туралы қысқаша және барынша түсінікті материалдар жинағын жасау. Болашақ серіктеске серіктес пен нарықтың барлық ерекшеліктерін ескере отырып, сіздің компанияңызбен - өніммен немесе қызметпен ынтымақтастықты ұсыну қажет.
Сонымен қатар, бұл ақпарат жан-жақты болмауы керек, тек сөйлемнің мәнінің қысқаша, бірақ қысқаша сипаттамасы болуы керек.
5. Байланысу - серіктестің компаниясында дұрыс қызметкерді табу маңызды. Дұрыс контакт алынғаннан кейін ынтымақтастық туралы ұсынысыңызды "сату" процесі басталады. Бұған ықтимал сұрақтарға дайындалған жауаптармен жақындау маңызды.
6. Кездесулер. Серіктестікке соңғы үміткерлерді анықтағаннан кейін серіктестер еліне саяхат және олармен кездесулер ұйымдастыруға болады.
Сапарды мұқият ойластырып, логистиканы дұрыс қалыптастыру маңызды. Мұны өзіңіз де, кәсіби мамандарға хабарласу арқылы да жасауға болады. Нақты мақсаттарды белгілеңіз: Әңгімені аяқтап, қоштасқаннан кейін не болуы керек? Кездесуге қатысушылардың санасында қандай ойлар, әсерлер, үміттер болуы керек?
7. Беделді тексеру. Өзіңізді жағымсыз тосынсыйлардан, төлем қабілетсіздігінен, нарықтағы беделінің бұзылуынан қорғау үшін іскери серіктестерге нарықтағы беделін тексеру қажет. Бірақ көбінесе бастапқы сыпайылық серіктестің тарапынан дұрыс емес мінез-құлық пен алдауға әкеледі. Қысқа мерзімді пайда сенімді ұзақ мерзімді ынтымақтастықтан болашақ дивидендтерге инвестициялаудан маңыздырақ болғанда - қарым-қатынастың осы кезеңінде өте жиі кездесетін қателік. Дүние жүзінде кез келген растайтын құжаттарды немесе басқа тұтынушылармен немесе серіктестермен ынтымақтастық туралы пікірлерді сұрау қалыпты жағдай.
Әуре-сарсаңға салынбау және ақша қаражатының артық жұмсалуын болдырмау үшін Сізге біздің Beijing SinoKa Consulting Co.Ltd. компаниясына жүгінсеңіз жеткілікті. Пекин Қытай электрондық пошта арқылы sinokaconsult@gmail.com, Байланысушы тұлға - Есжанов Қанат
Сізге бизнес бағытыңызға сәйкес білікті кеңестер беріледі