Күн сайын біз әлеуметтік желілерде өзіміздің идеалды бейнемізді құрастырамыз: бізге ұнамды бұрыштар, сүзгілер және кейінгі өңдеу, кадрдағы қымбат заттар, кездейсоқ емес апаттар және табысты табысқа жетудің мөлдір кеңестері. Он екі жыл ішінде Instagram тек естелікке арналған фотосуреттері бар онлайн альбомға айналды - ол тек көзқарасты ғана емес, сонымен бірге қалау объектілерін де қалыптастыра отырып, сезінуге және армандауға үйретеді. Атақты медиа және мәдениет зерттеушісі Катя Колпинец Instagram-да идеалды өмір бейнелерінің қалай қалыптасқанын, олардың қоғамды қалай бағындырғанын және бұл өзіміз туралы не айтатынын түсінді. Пәтер/саяхат/қарым-қатынас/армандаған жұмыс қандай көрінеді? Неліктен табысты инстаблогерлер миллиондаған жазылушылар үшін рөлдік модельге айналады? Реалити-шоулар қалайша әлеуметтік медианың хабаршысы болды? Үлгілермен күрес қалай басқа үлгіге айналды? "Арман формулаларының" ортасында сыртқы және ішкі күлкілі сәйкессіздік, мыңжылдықтардың асыл армандары және лайктар мен шерлер экономикасына қатысу үшін әркім "көрінетін" болуы керек заманауи қоғамның мәселелері жатыр.