Cordiant Snow Cross құрамында кремнийдің мөлшері артқан жаңа жасыл қоспаны қолданды, бұл шиналарды өте төмен температурада жұмсақ әрі тиімдірек етуге мүмкіндік береді, мұзда да, қарда да, еріген кезде де тартылу өнімділігін жақсартады.
Cordiant Snow Cross шиналарының ассортименті жаңа қысқы профильді қолдану арқылы әзірленген, ол жанасу нүктесінде қысымның таралуының біркелкілігін арттырады, осылайша тарту және тарту қасиеттерін жақсартады, жеделдету және маневрлерді орындау кезінде шинаның тұрақтылығы мен басқарылуын арттырады.
- Шинаның жолмен жанасу нүктесінің ұлғаюы өткен сериядағы үлгілермен салыстырғанда тежеу қашықтығын айтарлықтай қысқартуға мүмкіндік берді.
- Қыста қарда қауіпсіз жүруге арналған SNOW-COR технологиясы. Сырғуды болдырмайды.
- Дөңгелектің ортасынан сәуле шашатын бағытты протектор сызбасы еріген қарды жанасу нүктесінен алыстатады, шинаның өздігінен тазалануын жақсартады және сырғуды (батпақта сырғанау) болдырмайды. Сырғып кетпейді.
- Дөңгелектің жабық орталық қабырғасы қар жамылғысын сенімді түрде кесіп, қарды терең, шетіне қарай ашылатын ойықтарға апарып, тартымдылықты арттырады. Қар құрсауын еңсереді.
- Ұзартылған протекторлық дойбы және көлденең Snow Cross ойықтары жанасу орнында қалған қарды күрекпен жауып тұратын жабық қуыстарды құрайды, бұл қар жолындағы тежеу қашықтығын айтарлықтай қысқартады.
- Мұзда шебер жүргізуге арналған ICE-COR технологиясы.
- Проектор үлгісінің агрессивті сызықтары мен көптеген z-тәрізді итарқалар сенімді маневр жасау үшін шинаның мұздың тегіс бетіне жабысуына көмектесетін өткір жиектерді құрайды.
- Карбидті материалдан жасалған өзегі бар қос фланецті снежинка тәрізді якорь шпилькасы тежеу және үдеу кезінде шинаның мұзда сырғып кетуін болдырмайды. Тікенектерін жоғалтпайды.
- Протектордың конструкциясы екі қабатты: резеңкенің жұмсақ үстіңгі қабаты төмен температураға және тозуға төзімді, ал ішкі қатты қабат шпилькаларды дұрыс бұрышта ұстайды және қозғалыс кезінде олардың жоғалуын болдырмайды.