Әрбір заманауи автокөлікте міндетті түрде бір үлкен және маңызды, бірақ сонымен бірге көрінбейтін дерлік бөлік бар — алдыңғы әйнек немесе алдыңғы әйнек.
Алдыңғы әйнек өз атауын жүргізушіні келе жатқан ауа ағынынан, жәндіктерден және басқа да келеңсіздіктерден қорғау үшін "мансабының" басында осы бөлікке берілген функциядан алды. Дегенмен, уақыт өте келе әйнектің рөлі артып, функциялары кеңейе түсті, сондықтан оны қазір көбінесе алдыңғы әйнек деп атайды.
Алдыңғы әйнек бірнеше маңызды міндеттерді шешеді:
Соңғы жылдары алдыңғы әйнек көптеген қосымша функцияларды да орындайды:
Осылайша, заманауи алдыңғы әйнек енді қорғаныс пен жайлылық қана емес, сонымен қатар автомобильдің өнімділігі мен мүмкіндіктерін жақсартатын басқа да көптеген мүмкіндіктер болып табылады.
Автокөліктердің алдыңғы әйнектері бірнеше түрлі материалдардан жасалуы мүмкін:
Қазіргі уақытта алдыңғы әйнектердің басым көпшілігі триплекстен жасалған, бұл материал бұрыннан сталинит пен дуплексті ығыстырып шығарған. Ламинатталған әйнектер де бүгінде сирек қолданылады, өйткені олардың құны жоғары — олар қымбат көліктерге жиі қойылады.
Триплекс сонау 1920 жылдары ойлап табылған, оның күрделі емес конструкциясы бар: бұл екі парақ шыны, олардың арасына поливинилбутирлі пленкадан жасалған желімдейтін мөлдір үлдір төселген. Иілгіш пленканың арқасында мұндай әйнек соғылған кезде сынғанымен, ұсақ сынықтарға бөлінбейді — бұл сынықтардың барлығы пленкаға жабысып қалады, нәтижесінде әйнек тек жарықтар торымен жабылады. Сондықтан триплекс қауіпсіз, көлік соқтығысқан кезде жүргізуші мен жолаушылардың жарақаттануына жол бермейді, тіпті қатты соққы кезінде де азды-көпті өз сипаттамаларын сақтайды (оптикалық қасиеттерді қоспағанда, жарықтар көруді нашарлатады).
Заманауи алдыңғы әйнектер бірқатар қосымша функцияларға ие болуы мүмкін:
Қазіргі заманғы автомобильдердің алдыңғы әйнегінің кенептері бірнеше элементтерді алып жүреді:
Сондай—ақ, алдыңғы әйнекте әртүрлі белгілер міндетті түрде қолданылады - өндіруші, каталог нөмірі және т.б.
Триплекс түріндегі алдыңғы әйнектердің қалыңдығы орта есеппен 4-тен 7 мм-ге дейін ауытқиды, әдетте бұл әйнек автомобильдегі ең қалың болып табылады.