Әмбебап саңырауқұлақ арт. 292UL Uni-Seal Ultra Max 15 мм табан диаметрі радиалды немесе қиғаш шиналардағы протектор аймағында бастапқы диаметрі 11 мм-ге дейінгі тесілген жерлерді кәсіби жөндеу үшін қолданылады.
- Орташа және ауыр жүк көліктерінің шиналарына, құрылыс және жер қазу машиналарына, ауылшаруашылық шиналарына және арнайы техникаларға жарамды.
- Суық (химиялық) вулканизация әдісімен орнатылады.
- Саңырауқұлақтың қалпақшасы ұлғайтылған қалыңдыққа ие және саңырауқұлақты нығайтуды қамтамасыз ететін және жөндеуді сенімдірек және берік ететін крест-крестпен (cross weave) шнурды өрудің жаңа технологиясын қолдану арқылы жасалады.
- Саңырауқұлақтың сабағында оңай орнату үшін металл ұшы бар.
- Аяқта және қалпақта арнайы сұр қабат бар, ол тығыз желіммен (химиялық вулканизацияға арналған сұйықтық) арт. әрекеттескенде вулканизацияланады. 760 немесе 761.
- 292UL саңырауқұлағын орнатпас бұрын шинадағы тесілген жерді карбидті кескішпен өңдеу (калибрлеу) керек, арт.Диаметрі 13 мм 272 ТЕСН. Бұл жағдайда зақымдалған металл сым тесу арнасынан алынады, бұл саңырауқұлақ сабағының жарылуына жол бермейді және диаметрі 13 мм болатын тегіс дөңгелек тесу алынады.
- Бұрғыланған бұрғының айналу жылдамдығы 1200 айн/мин аспауы керек. Содан кейін тесілген жердегі резеңке ерімейді, бұл желім жағылған кезде саңырауқұлақ сабағының тесу арнасының бетімен берік қосылуына кепілдік береді. Мұндай айналу жылдамдығын қамтамасыз ету үшін пневматикалық бұрғыны ұсынамыз ADI-140218-KY АОК компаниялары.
- Тығыз саңырауқұлақтардың әрбір қаптамасында 292UL саңырауқұлақтарымен жөндеу алдында ДАЙЫНДАЛҒАН тесудің (Prepared Tread Injury Size) диаметрі 13 мм болатынын көрсететін кесте бар. Саңырауқұлақтың 292UL сабағының диаметрі 15 мм-ге тең. Бұл кескішпен дайындалған тесудің диаметрінен сәл үлкенірек, өйткені саңырауқұлақтың аяғын тесуге салғанда, ол созылып, жіңішкереді, ал біз оны босатқанда, резеңкенің қасиеттеріне байланысты, ол өзінің бастапқы қалыңдығына ұмтылады және ішкі жағынан тесілген қабырғаларға тығыз орналасады, бұл ауаның ағып кетуіне жол бермейді. .
- Бұл ретте саңырауқұлақтармен жөндеу кезінде жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес тесудің еңіс бұрышы шинаға перпендикулярдан 25°-қа дейін болуы тиіс.
Бірақ тығыз саңырауқұлақтардың қатаң сынақтары оларды шинаның перпендикулярынан 35°-қа дейінгі бұрышта қолдану қауіпсіз екенін көрсетті. Егер бұрыш үлкенірек болса, саңырауқұлақ сабағымен және шнур патчымен жөндеудің аралас әдісі қолданылады.