Қанат астары – автомобильдердің доңғалақ доғаларына орнатылатын, сол арқылы шанақты "қанат астынан", ал "қанаттардың" өзін қыста кір, шаң, қар мен тұздың түсуінен қорғайтын қорғаныс қаптамалары. Осылайша, шанақ элементтерінің қызмет ету мерзімі артады.
Шын мәнінде, бұл сіздің денеңіздің астына бүктелген пластмасса бөлігі, ол қанаттың жоғарғы бөлігін "тығыздайды". Барлық төрт дөңгелекке, екі алдыңғы және екі артқы дөңгелектерге орнатылады. Ереже бойынша өздігінен бұрап тұратын бұрандаларға бұрайды.
Бұрын (шамамен 10 – 15 жыл бұрын) астыңғы жабындар өте кең таралған. Негізгі автопарк біздің отандық көліктер болғандықтан — ВАЗ 2105, 2107, 2106, 2109, 21099 және т.б. Олардың шанақтары коррозиядан нашар қорғалған (әсіресе ВАЗ 2105 және 2107 зардап шекті, қанаттары қатты шіріп кеткен), сондықтан жолаушылар салонынан кейін бірден көпшілігі үшінші тарап станцияларына қоңырау шалып, коррозияға қарсы қосылыстармен өңделіп, астыңғы жабындары орнатылған. Осылайша, шанақ элементтерінің, атап айтқанда қанаттардың қызмет ету мерзімін 2-3 есе ұзартуға болады. Ал егер коррозияға қарсы өңдеуді шамамен 3-4 жылда бір рет қайталайтын болсақ, онда металл іс жүзінде мүлде зардап шекпеген.
Негізгі зиянды әсер қыс мезгілінде жолдарға тұз-құм қоспасы құйыла бастаған кезде болды. Ол көліктердің қанаттарының астына тығылып, ішінен не айтылғанын ыдырататын. Кейде тесіктер арқылы. Ол кезде жанаспайтын раковиналар болмаған, сондықтан бұл қоспаны (қиын жерлерден) жуу қиынға соқты. Иә, мен мұны суықта өзім жасағым келмеді.
Сондықтан, сол жылдардағы біздің автокөлік жүргізушілеріміздің (және бұл біздің аталарымыз бен әкелеріміз) миында бір нәрсе қатып қалды – сізге қанат қағу керек! Осылайша шанақтың металы ұзағырақ қызмет етеді!
Қазір технология шынымен де алға жылжыды. Автокөліктің шанағын бояу жағынан да, оны коррозиядан қорғау жағынан да. Айта кету керек, шетелдік көліктер әрқашан коррозиядан жақсы өңделген, бұрын корпуста мырышталған кірістірулер сияқты опциялар болған, олар барлық коррозияны (қызмет ету мерзімін ұзарту) тартып алған. Әрине, мұндай көліктің бағасы қымбатырақ болып шықты, сондықтан бұл барлық шетелдік көліктерде, әсіресе бюджеттік (немесе халықтық) көліктерде қолданыла бермейді.
Бірақ дүкенге бірден жүгірмеу керек. Қазір кез келген дерлік өндіруші тоттан бес жылдан жеті жылға дейін кепілдік береді. Және бұл жерде коррозияға қарсы жаңа қосылыстар туралы.
Автокөліктің шанағы қазір сыртқы фактілердің, агрессивті ортаның әсерінен қорғаныс деп аталатын көптеген дәрежелерден өтуде.
Оларды тармақтар бойынша тізімдеуге болады:
Сонымен, балалар, қорытындылай келе — сіздің шетелдік көлігіңіздің және қазіргі заманғы отандық автокөліктердің шанағы, жоғары ықтималдықпен, ешқандай коррозиясыз 6-7 жылға шыдайды. Содан кейін, әдетте, машина жаңасына ауыстырылады. Сондықтан көлікті 3-5 жыл бойы "мінгендер" тіпті астарларды орнату туралы ойламауы да мүмкін.
1998-2007 жылдардағы Land Cruiser 100/105-тегі алдыңғы доғалардың (локерлердің) бір бөлшекті қалқандары.
Қанат асты деректерінің артықшылығы бар:
Сондай-ақ Lexus LX470 1998-2007-де жарамды