Не туралы
Стив Бланк, стартап қозғалысының гурусы, жаңадан бастаған кәсіпкер үшін ең бастысы "кеңседен шығу", яғни тұтынушылардан не қажет екенін тікелей білуді бастау екенін айтады. Дегенмен, сіз шынымен маңызды ақпаратты аласыз ба, жоқ па, сіз қоятын сұрақтарға байланысты.
Айтпақшы, ең танымал сұрақ — "Біздің идеямыз немесе өніміміз сізге ұнай ма?". — қате. Бұл сіздің анаңыздан сіздің идеяңыз ұнай ма деп сұрау сияқты: ол сізді жақсы көреді және кез келген жағдайда ренжіткісі келмей мақтайды. Клиенттердің 99%-ы да солай істейді. Жалпы, табысты кәсіпкер болу үшін қалай және нені сұрау керектігін білу керек және Роб Фицпатриктің кітабынан сіз мұны қалай жасау керектігін үйренесіз!
"Клиенттермен әңгімелесу арқылы қажетті ақпаратты алуға тырысуды археологиялық қазбалармен салыстыруға болады".
Автор сізге жауаптың сыпайылықпен берілгенін және оның ешқандай құндылығы жоқ екенін түсінуге көмектеседі, әңгімені қай бағытта дамыту керектігін, қандай нақтылау сұрақтарын қою керектігін, әлеуметтік тұрғыдан қажет жауаптардан қалай аулақ болу керектігін, өнімде не бар екенін түсінуге көмектеседі. жақсы немесе жаман, нарыққа қажет пе, оны қалай дұрыс орналастыру керек — осының барлығы көптеген нақты мысалдармен.
Міне, кәсіпкердің тұтынушылармен тиімді қарым-қатынасы туралы қысқаша, пайдалы және жақсы әзілмен жазылған практикалық нұсқаулық. Бұл сізге уақытты, ақшаны және қиындықты үнемдеуге көмектеседі.
Неге оқу керек:
Кім үшін
Кәсіпкерлер, стартаперлер, менторлар, сатушылар, экономикалық жоғары оқу орындарының студенттері үшін.