Барлық маусымдық шина әмбебап заманауи протектормен ол негізінен асфальтталған жолдар мен экспресс жолдарда жүретін жол талғамайтын көліктер мен пикаптар үшін арнайы әзірленген.
Жүгіру жолының оңтайландырылған конструкциясы максималды ақпаратты жеделдету, тежеу және маневр жасау үшін орташа өлшемді өткір бұрышты дойбылары бар үш бойлық қабырғадан тұрады, ал ортаңғы қабырғада оңтайлы протектор қаттылығы мен бағыт тұрақтылығы үшін ойықтар азырақ. Контактілі патчта көптеген өткір жиектер бар, олар жоғары тарту өнімділігін қамтамасыз етеді, соның ішінде дымқыл немесе тайғақ беттерде. Иық белдеулерінің қиғаш ойықтарымен біріктірілген төрт ұзартылған өлшемді сақиналы бойлық арналар дөңгелектің астынан су мен шөгінділерді тиімді түрде ағызып, гидроплантация қаупін азайтады және қолайсыз ауа-райында ерекше тарту, тұрақтылық және өңдеу сипаттамаларын сақтайды, кез келген жылдамдықпен жүру кезінде қауіпсіздіктің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді. .
Иық аймақтарының конструкциясы ауыр автомобильдердің шиналарды жоғары жылдамдықта (жылдамдық индексі бойынша жылдамдық шегі – 210 км/сағ дейін) пайдалануын ескере отырып жасалған және сәйкесінше күшейтілген.
Жоғары технологиялық қоспалары бар резеңке қоспасының жетілдірілген құрамы бірден бірнеше артықшылықтар береді – тіпті жоғары жылдамдықта шудың болмауынан басқа, шина жанармай тиімділігімен, беріктігімен және ұзақ қызмет ету мерзімімен ерекшеленеді.