Белгілі ресейлік менеджер Максим Батырев пен сатуды қолдау бөлімінің басшысы Николай Лазарев қызметкерлерді материалдық емес ынталандыру жүйесі туралы әңгімелейді.
Кітап логикалық түрде жалғастырады және "Сату топтарын қаруландыруды" толықтырады, мұнда сатуды арттыруға көмектесетін құралдар жинақталған. Жаңа кітапта авторлар материалдық емес мотивацияның жеке және командалық құралдары арқылы команданы ерліктерге қалай шабыттандыруға болатынын қарастырады.
Жиналған материалдардың әсерлі көлемі және авторлардың сатылымдағы жетістіктері ұсынылған әдістердің тиімділігін растайды. Егер сіз олардың бірнешеуін бірден қолдансаңыз, нәтиже ақша тұрғысынан да, тәртіп тұрғысынан да әсерін бәсеңдетпейді.
Кітап кімге арналған
Басшылар, сату жөніндегі мамандар, маркетологтар үшін.
Сатуды жақсы көретін және олардың көбірек болғанын қалайтындардың барлығына арналған.
Авторлардың
Бұл кітаптың кем дегенде үш ерекшелігі бар.
Ерекшелік №1. Зерттеу ұзақтығы 17 жыл.
Кітап тек біздің 17 жылдық тәжірибемізге негізделген, оны үш құрамдас бөлікке бөлуге болады: өзіміз не салдық, басқа компаниялардан не көрдік және тұтынушыларға сатылымдарды арттыруға қалай көмектесеміз.
Ерекшелік № 2. 100% қолдан жасалған.
Біз әрбір құралды жеке, өз қолымызбен жасадық, ойлап таптық, талқыладық, енгіздік, жетілдірдік. Кітапқа біз пайдаланбаған бірде-бір құрал, бізде тамыр жаймаған және қолданыстағы механизмге ендірілмеген құралдардың ешқайсысы түбегейлі енгізілмеген.
Ерекшелік № 3. Жұмыс жүйесі.
Барлық құралдар жүйелі түрде қолданылады және тұрақты негізде жұмыс процестеріне енгізіледі. Басқаша айтқанда, бұл "тырысты және ұмытып кетті" қағидаты бойынша бір реттік қолдануға арналған идеялар жиынтығы емес, бірнеше жыл бойына қалпына келтірілген жүйе, мұнда әр элементтің ай немесе жыл ішінде белгіленген пайдалану жиілігі болады.
Кітаптағы материалдық емес мотивацияның барлық құралдары екі түрге бөлінеді.
Біріншісі — ұжымдық, біріктіруші сипаттағы құралдар. Олар бөлімшенің барлық қызметкерлеріне бірден бағытталған және әсер етеді. Бұл ретте олар нақты адамдарды ынталандырып қана қоймайды, сонымен бірге бүкіл ұжымның бірігуі мен бірігуіне ықпал етеді. Мысалы, ортақ шабыттандыратын командалық мақсатқа ие болу қызметкерлерді қуаттандырып қана қоймайды, сонымен қатар оларды ортақ тапсырманың төңірегінде біріктіреді.
Екіншісі — дербес, атаулы сипаттағы құралдар. Олардың табиғаты сәл өзгеше, өйткені олар бір уақытта барлығына емес, бір қызметкерге бағытталған. Мұндай құралдар нәтижеге жақсы ынталандырады, бірақ сонымен бірге ұжымға ыдырататын, бытыраңқы әсер етуі мүмкін. Мысалы, қызметкерлер айдың (немесе жылдың) қорытындысы бойынша ең жақсы сатушы атағына таласқанда, олар бір-бірін ұнатпауы мүмкін. Өйткені, тек біреу ғана жеңеді — қалғандары тек қызғанышпен қарайды. Осыған байланысты, жарыс кезеңінде ішкі бәсекелестік тұтанатын болады, бұл ажыратушы әсерге ие.