Бұл роликті, бұрыштық контактілі, конустық (немесе бұл түрі "конустық роликтермен" деп те аталады), бір қатарлы мойынтірек, негізгі құрылымдық дизайн. Дәлдік дәрежесі — 6 немесе 0, бұл ерекше рөл атқармайды. Оң жақтан мойынтірек нөмірлері А немесе А1 индексі болуы мүмкін, бұл өнімнің жүк көтергіштігінің жоғарылауын білдіреді және бұл жағдайда айтарлықтай қымбатқа түседі (2 еседен астам). Байланыс бұрышы ? бұл типте ол 12-ден 16 ° -қа дейін және оның болуы өнімге радиалды, жоғары осьтік бір жақты жүктемелерді қабылдауға мүмкіндік береді.
Бұл түрге деген қажеттіліктің жоғары болуына байланысты ол Ресейдің көптеген зауыттарында (ГӨЗ) жасалады — 6, 9, 15, 23, 34), сондай-ақ Украинада (LBP), оның ішінде 15 ГӨЗ (ВПЗ, Волжский) және 9 ГӨЗ (SPZ-GROUP, Самара) өнімдері баға мен сапа қатынасы бойынша ең қолайлы болып табылады.
Мойынтірек кең таралған — жүк көліктерінің, көлік құралдарының, ауылшаруашылық, коммуналдық және жол-құрылыс машиналарының көптеген үлгілерінде қолданылады:
Халықаралық белгілеу мойынтіректің 7516 — 32216 (дәл осындай белгі біздің фирмалардың тапсырысы бойынша жасалмаған қытайлық мойынтіректерде де бар). Оң жақта қосымша белгілер де мүмкін (олар әртүрлі өндірушілер арасында әртүрлі), сондықтан J (J2, J3) болат штампталған сепараторды, ал TN9 — роликтердің ортасында орналасқан құйылған полиамидті сепараторды білдіреді.
Ішкі диаметрі – 80 мм;
Сыртқы диаметрі – 140 мм;
Ені – 35,25 мм;
Салмағы – 2,12 кг;
Мойынтіректегі шығыршықтардың саны — 19 дана.;
Ролик өлшемдері — 13,85/15,38х25,1
Динамикалық жүк көтергіштігі — 172 кН;
Статикалық жүк көтергіштігі — 152 кН;
Максималды номиналды айналу жиілігі — 3400 айн/мин.