Сорғы КМ – ортадан тепкіш, көлденең, консольді, моноблокты, бір сатылы, сорғы корпусында тірегі бар.
"КМ" типті сорғы қондырғысы электр қозғалтқышы білігінің ұзартылған ұшына орнатылған сорғы мен электр қозғалтқышынан тұрады. Сорғы электр қозғалтқышының фланеціне аралық бөлік – фонарь арқылы бекітіледі. Айдалатын сұйықтықты жеткізу сорғының осі бойымен көлденең, жоғары қарай бұру арқылы жүзеге асырылады.
КМ типті сорғылар өндірістік-техникалық мақсаттағы суды рН 6-дан 9-ға дейін (теңізден басқа) және тығыздығы, тұтқырлығы және сумен жабдықтау, жылыту, айналым жүйелеріндегі химиялық белсенділігі бойынша суға ұқсас басқа сұйықтықтарды айдауға арналған. Көлемдік концентрациясы 0,1%-дан аспайтын қатты қосындылардың мөлшері 0,2 мм-ге дейін.
Айдалатын сұйықтықтың температурасы тығыздау түріне байланысты:
0–ден +85°С-қа дейін - бір сальникті тығыздағышпен;
0–ден +105°С-қа дейін - қос сальникті тығыздағышпен;
0-ден +140°-қа дейінС – бір бетті тығыздағышпен.
КМ типті сорғы қондырғысы разрядпен де, кірістегі қысыммен де жұмыс істей алады. Сорғы кірісінің максималды қысымы тығыздағышпен тығыздалған КМ сорғылары үшін 0,35 Мпа және тығыздағышпен тығыздалған КМ сорғылары үшін 0,8 Мпа құрайды.
Сорғы корпусы КМ, корпус қақпағы, фонарь және жұмыс дөңгелегі SCH 20 маркалы шойыннан жасалған.
Типтік конфигурацияда КМ сорғылары UHL4 климаттық нұсқасында бір тығыздағышпен жеткізіледі. Тапсырыс бойынша КМ сорғы қос тығыздағышпен немесе бір шеткі тығыздағышпен, сондай-ақ Т, ТВ, ТС экспорттық және экспорттық-тропикалық конструкцияларда жасалуы мүмкін.