Chevrolet-NIVA рейлингтері шығарылған жылына, жинақталуына және модификациясына қарамастан барлық Chevrolet-NIVA (Шевроле-НИВА) автомобильдеріне арналған.
Осы көлік үшін арнайы әзірленген түпнұсқа дизайн.
Жоғары сапалы материалдар мен керек–жарақтар - қорғаныш және сәндік анодты жабыны бар қатайтылған алюминий профилі және күйіп қалуды және түссізденуді болдырмайтын қорғаныс қабаты бар ABS пластикасы.
Алюминий рельс профильдері жабынның екі түріне ие:
1. АНОД СҰР. Түссіз анодты-тотықты беріктігі жоғары жабын болып табылады. Бұл алюминий мен оның қорытпаларын коррозиядан және қоршаған ортаның басқа коррозиялық әсерінен қорғаудың ең сенімді әдісі. Электролиттік жолмен алынған оксид қабатының тығыздығы табиғи оксид қабықшасының тығыздығынан жүздеген есе артық. Басқа жабын әдістерімен салыстырғанда (бояу, лактау, полимерлі қабықшалармен қаптау және т.б.) анодтау кезінде пленка астындағы коррозия және жабынның қабыршақтану проблемасы жойылады. Бұл жабын жоғары сәндік және пайдалану қасиеттеріне ие. Анодты үлбірдің мөлдірлігіне байланысты профильдер табиғи металл түске ие болады. Қаптау алдында профильдер арнайы өңдеуден өтеді, ол күн сәулесінде жарқырайтын барқыт бетті жасайды.
2. ПОЛИМЕР ҚАРА. Алюминий профильдерін қаптаудың бұл түрі екі қабатты болып табылады.
Негіздің бірінші қабаты – түссіз, анодты-тотықты жабын. Бұл алюминий профилін барлық жағынан тығыздау арқылы сенімді қорғайтын конверсиялық қабат. Бұл алюминий мен оның қорытпаларын коррозиядан және қоршаған ортаның басқа коррозиялық әсерінен қорғаудың ең сенімді әдісі. Күміс түсті дербес фиништік жабын ретінде пайдаланылуы мүмкін, сондай-ақ жабынның келесі қабаттарын жағу үшін тамаша негіз болып табылады.
Екінші қабат – қара түсті полимерлі жабын. Ол электростатикалық әдіспен жағылады және жоғары температурада тікелей өнімге пісіріледі. Сенімді сәндік қабат болып табылады. Күңгірт қанық-қара түсті барқыт беті бар.
Орнату тәсілі – шатырдың бетіне жабыстырмай, бұрандалы жалғау арқылы автомобиль шанағындағы штаттық орындарға бекіту. Жиынтықта шанақтың жабынын қорғаудың арнайы жүйесі – протектор (мөлдір, беріктігі жоғары пластиктен жасалған өздігінен жабысатын төсем) бар.
Жүк көтергіштігі – 50 кг., автоөндіруші ұсынған автомобильдің төбесіне максималды рұқсат етілген жүктемеге сәйкес.
Рейлингтердің статикалық жүк көтергіштігі 100 кг кем емес. Жоғары жүк көтергіштігі рейлингтердің металл конструкциясының қаттылығымен қамтамасыз етілген. Дегенмен, көрсетілген ұсынылған жүктеме 50 кг келесі параметрлерді ескере отырып таңдалады:
1. Автомобиль шанағының (шатырының) жүк көтергіштігі дайындаушы зауыттың техникалық талаптарына сәйкес.
2 .Автомобиль шанағында орнатылған бекіту элементтерінің беріктігі.
3. Автокөлік орналастырылған жүкпен қозғалғанда пайда болатын және құрылымға түсетін жүктемені едәуір күшейтетін инерциялық және аэродинамикалық күштер.
Рельстерді жүксалғыш ретінде пайдалану кезіндегі ұсынымдар (көлденең элементтерді орнатуды ескере отырып):
1. Шағын габаритті және ауыр жүкті рельске мүмкіндігінше жақын орналастыру.
2. Бір уақытта бірнеше жүкті рельске орналастырған кезде, оларды көлденең жолақтардың бетіне біркелкі таратыңыз. Оның үстіне ауыррақ заттарды рельске жақынырақ, ал жеңілірек заттарды ортаға қою керек.
3. Жүкті көлденең мүшелерге және рельске сенімді бекіту.
4. Тасымалдау барысында олардың теңселуін болдырмау үшін ұзын өлшемді жүктердің салбыраған ұштарын автомобиль шанағына қосымша бекіту.
5. Кенет үдеулер мен тежеулерді болдырмай, төмендетілген жылдамдықпен ең оңтайлы жүргізу режимін таңдау.
Рейлингтің ұзындығы – 1510 мм.
Көлденең элементтерді бекіту – алюминий рельс профилінің бойлық ойығына бұрандалы қосылыс арқылы.
Көлденең элементтерді орнату ені өзгермелі, көлденең элементтерді алюминий рельс профилінің кез келген жерінде бекітуге болады, максималды ені 970 мм.
Қаптаманың габариттері – 1730х170х180мм.