Бұл көліктерді кіргізу кезінде олардың жолдан шығып кетуіне жол бермеуге арналған құрылым. Жол тосқауылы шектегіші, әдетте, жолдың қауіпті учаскесі болса, таулы аймақтарда, орман алқабының бойымен өтетін болса орнатылады. Қоршау көлік құралдарын, олардың жолаушыларын ғана емес, сонымен қатар жол бойында орналасқан, көлік соқтығысқан жағдайда зардап шегуі мүмкін нысандарды да қорғайды. Қоршау - бұл металл конструкциясы, оның сипаттамалары үлкен тежеу күшін ұсынады. Жол тосқауылының шектегіші жүргізушілерге маневрлерді жақсырақ есептеуге және бұрылыстарға сәйкес келуге мүмкіндік береді. ЖКО орын алған жағдайда қоршау оның зардаптарының ауқымын азайтуға мүмкіндік береді.
Ол орташа қалыңдықтағы металдан жасалады. Конструкция барлық заманауи стандарттарға сәйкес келеді және міндетті сынақтардан өтеді. Жол тосқауылының шектегіші 300 КДж ұстау күшімен 2 м қадамға ие. Құрылымның қадамы оның бір бағанының екіншісінен қашықтығын көрсетеді. Бағаналары аз қоршаулар оңтайлы салмақпен, сондай-ақ төмен бағамен ерекшеленеді. Бұл ретте мұндай қоршау орнатылатын жол сенімді қорғалған.
Ол негізгі бөліктен, консольдерден және тіректерден тұрады. Негізгі бөлігі секция түріндегі металл иілген профиль болып табылады. Қоршау иілген профильді пайдалануды көздейді, өйткені ол тегіс материалдармен салыстырғанда жақсартылған сипаттамаларға ие. Профиль учаскесі басқалармен арнайы болттар арқылы жалғанады. Дәл осылай құрылымға тірек бекітіледі. Консоль қосымша амортизация үшін қажет. Жол, соның ішінде тәуліктің қараңғы уақытында пайдаланылатындықтан, жол тосқауылына жарық шағылыстырғыштар орнатылады.
Оның қосымша коррозияға қарсы жабыны бар. Жол тосқауылы жабынды жағу үшін ыстықтай мырыштау немесе астарлау әдісін пайдалануды көздейді. Жабын тоттың пайда болуына жол бермейді, конструкцияның қызмет ету мерзімін ұзартады.
Конструкцияның жұмыс учаскесі тіреулердің көмегімен орнатылады. Жұмыс учаскесінен басқа бұйым бастапқы, сондай-ақ өтпелі учаскенің болуын көздейді.