ПИК 20 "КНУ Авто-1(Авто-2) станциясының вагондары" конвекторлары
"Авто" модификациясы негізгі модельдерден "Данфосс" компаниясы шығарған зауытта орнатылған жылу реттегіш клапанмен ерекшеленеді, ол конвектор арқылы салқындатқыштың шығынын реттеуге және бөлмеде көрсетілген температура параметрін автоматты түрде ұстап тұруға арналған.
"Авто" модификациясында конвекторлық қаптамалар реттеуші клапансыз жеткізіледі. "КНУ АВТО Универсал" конвекторларының модификациялары бір құбырлы және екі құбырлы жылыту жүйелеріне арналған болып бөлінеді.
"КНУ Авто Универсал" конвекторлары соңғы және өтпелі (кіріктірілген термостатсыз) конструкцияда шығарылады. Өтпелі орындау аспаптарды "блоктарға" біріктіру үшін қызмет етеді.
"Данфосс RTD" немесе "Данфосс RTS" термостатикалық элементтері Тапсырыс берушімен келісім бойынша жылыту құрылғыларымен бірге жеткізіледі немесе "Данфосс" ЖАҚ уәкілетті дилерлерінен бөлек сатып алынады.
Бір құбырлы жылыту жүйелеріне арналған "КНУ Авто ― 1 әмбебап" КСК 20 және "КНУ- С Авто ― 1 әмбебап" КСК 20 конвекторлары
"Данфосс РТД1" термостатының интегралды клапаны бар "КНУ Авто -1" ПИК 20 таяз тереңдіктегі (100 мм) және "КНУС Авто -1" ПИК 20 орташа тереңдіктегі (160 мм) модификациялары бір құбырлы су жылыту жүйелерінде қолдануға арналған. . Клапанның өткізу қабілетінің шамасы бойынша аналогтары жоқ және оны салқындатқыштың сапасы төмен жүйелерде жұмыс істеу үшін пайдалануға болады. Бір құбырлы жүйелерге арналған "Авто" конвекторларының барлық модификациялары зауытта орнатылған 1/2 секіргішпен жабдықталған.
Клапанның жоғары өткізу қабілеті арнайы конфигурацияның айналма жинағымен бірге салқындатқыштың құрылғыға кем дегенде 0,25 ағып кету коэффициентін қамтамасыз етеді.
Конвекторлар оң жақтан (оң жақтағы жалғастырғыш келте құбырлар) және сол жақтан (сол жақтағы жалғастырғыш келте құбырлар) шығарылады. Бір құбырлы жылыту жүйелеріне арналған "КНУ Авто -1 әмбебап" КСК 20 және "КНУС Авто -1 әмбебап" КСК 20 соңғы конвекторларына тапсырыс беру кезінде салқындатқышты беру бағытын көрсету қажет (салқындатқышты төменгі немесе жоғарғы құбырға жеткізу).
Бір қондырғыдан басқа конвекторларды "блоктарға" біріктіруге болады ("муфтаға" орнату). "Блок" терморегуляторы бар соңғы құрылғыдан (жабу бөлімі жоқ; оңға немесе солға) және "Вагон Авто" модификациясының өтпелі конвекторынан (бір құбырлы жүйелер үшін; жабу бөлімі бар; оңға немесе солға) құрастырылады. орындау).
Бір құбырлы жүйеге арналған блок-схема:
Екі құбырлы сорғы жылыту жүйелеріне арналған "КНУ Авто ― 2 вагон" КСК 20 және "КНУ-С Авто ― 2 вагон" КСК 20 конвекторлары.
"Данфосс РТД-2" термостатының кіріктірілген клапаны бар "КНУ Авто ― 2" КСК 20 таяз тереңдіктегі (100 мм) және "КНУ-С Авто - 2" КСК 20 орташа тереңдіктегі (160 мм) модификациялары екі құбырлы сорғы жүйелерінде пайдалануға арналған. сумен жылыту. РТД-2 клапаны "Danfoss RTD-N15" клапаны негізінде жасалған және жүйенің циркуляциялық сақиналарында салқындатқыштың жобалық таралуын қамтамасыз ету үшін сыйымдылықты дроссельдеу қондырғысымен және кіріктірілген қолмен ауа желдеткішімен жабдықталған.
Конвекторлар оң жақтан (оң жақтағы жалғастырғыш келте құбырлар) және сол жақтан (сол жақтағы жалғастырғыш келте құбырлар) шығарылады. Екі құбырлы жылыту жүйелеріне арналған "КНУ Авто -2 вагоны" КСК 20 және "КНУ-С Авто ― 2 вагоны" КСК 20 конвекторлары бар жылу жүйелерін жобалау кезінде салқындатқышты беру жоғарғы байланыстырушы құбыр арқылы жүзеге асырылуы керек екенін ескеру қажет. .
Бір қондырғыдан басқа конвекторларды "блоктарға" біріктіруге болады ("муфтаға" орнату). "Блок" температура реттегіші бар соңғы құрылғыдан (оңға немесе солға) және "Вагон Авто" модификациясының өтпелі конвекторынан (қос құбырлы жүйелер үшін; жабу бөлімі жоқ; оңға немесе солға) құрастырылады.
Бір құбырлы жүйеге арналған блок-схема:
"КНУ Вагон Авто -1(2)" ПИК 20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
"КНУ-С―1(2) Авто вагоны" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|