Бұл сынаушы тежегіш сұйықтығының "қанықтылығын" оның электр өткізгіштігі бойынша сумен бағалайды. Сұйықтықтың құрамындағы су неғұрлым көп болса, оның кедергісі соғұрлым аз болады.
Жарықдиодты индикаторлар бойынша шағын ликбез (тауармен парақтан алынды):
1. жасыл жарық диоды - тежегіш сұйықтығының су мөлшері 1,5%-дан аз, сапалы тежегіш сұйықтығы;
2. тежегіш сұйықтығының сары индикаторлары - судың мөлшері 1,5%-дан 3%-ға дейін, сұйықтықты пайдалануды жалғастыруға болады, бірақ сынақты алты айдан кейін қайталаған жөн;
3. қызыл жарық диоды - тежегіш сұйықтығының су мөлшері 3%-дан асады, сұйықтықты пайдалану мүмкін емес, оны ауыстыру қажет.
4. Қызыл жарық диоды жыпылықтайды - батареяны ауыстыру қажет.
DOT3, DOT4 және DOT5 сұйықтықтарын сынау үшін жарамды.
Бастау үшін тежегіш сұйықтығын жаңадан ашылған қаптамадан тексерейік:
Жасыл индикатор - сұйықтықта ылғал жоқ.
Дәл солай, бірақ кәдімгі кран суымен :)
Ал, сынаушы, көріп отырғаныңыздай, жұмыс істейді. Ендеше, жұмысты сәл қиындатуды бастайық, содан кейін ғана көліктегі тежегіш сұйықтығын тексеруге көшейік.
Мен банканың қақпағына тежегіш сұйықтығын құйдым. Мен 5 мл шприцті қолдандым. Содан кейін оған бір тамшы су тамызып, араластырамыз. Аралас көлемдерді ескере отырып, тежегіш сұйықтықтағы судың пайыздық қатынасы 1% шамасында болуы керек.
Тексереміз:
Біз көлікке барамыз және резервуарға не құйылғанын тексереміз:
Тежегіш сұйықтығындағы ылғалдылық пайызы 2%. Бұл шекаралық көрсеткіш. Көлікпен жүруге болады, бірақ ауыстырған дұрыс. Сондықтан қазір ауа-райы бұрынғыдай емес, көктемде ауыстыруды қолға аламын. Менің ойымша, сатушының бетіндегі сипаттамада айтылған 6 ай ішінде бұл әлі де жеткілікті.
Басқа көліктегі тежегіш сұйықтығын тексеру. Ол №1 көлікке құйылған көлікке дерлік ұқсайтын:
Тексеру нәтижелері:
Көріп отырғаныңыздай, мұнда бәрі жақсы. Мінсіз болмаса да, жақсы. Дегенмен, мен жүйеге құйылған және кем дегенде бірнеше ай жұмыс істеген тежегіш сұйықтығы 0% мәнін көрсететініне күмәнданамын.