Сіз осы уақытқа дейін мейрамханаңызды автоматтандырған жоқсыз ба? Ал бекер...
Қазіргі жағдайда, HoReCa сегментіндегі бәсекелестік өте жоғары болған кезде, мейрамхананы автоматтандырылған басқару жүйесінсіз сапалы қызмет көрсету және сонымен бірге сенімді түрде жұмыс істеу қиын. Табысты мейрамхана ашылғаннан кейін 2-3 айдан кейін оның күйреуіне жақындаған кезде көптеген мысалдар бар. Ал мұның бәрі кәсіп иесінің уақтылы есепке алу туралы қамқорлық жасамауынан және мекеме қызметкерлерінің жұмысын жеткілікті түрде қадағаламауынан.
Жүздеген табысты рестораторлардың тәжірибесі көрсеткендей, мекеме автоматтандырылған басқару және есепке алу жүйесімен жабдықталған сәттен бастап шын мәнінде табысты болды. Өйткені, бұл процедура тұтынушыларға қызмет көрсету жылдамдығын арттырып қана қоймайды, сонымен қатар мекеме қызметкерлерінің (даяшылардан бастап менеджерлер мен бухгалтерлерге дейін) жұмысын жеңілдетеді, сонымен қатар кірісті айтарлықтай арттыруға қабілетті. Автоматтандырылғаннан кейін кәсіп иесі өз мекемесінің жұмысын қашықтықтан және жедел басқаруға мүмкіндік алады. Ол кез келген уақытта егжей-тегжейлі есептерді қарап қана қоймай, сонымен қатар Интернет арқылы жүйенің жұмысына араласа алады.
Автоматтандырылған мейрамхананың қалай жұмыс істейтінін егжей-тегжейлі қарастырайық.
Кішігірім мекемелерде қызмет көрсету стандартты түрде басталады - даяшы қонақтардан тапсырысты қабылдап, оны дәптеріне жазып алады немесе өзінің тамаша естелігін көрсете отырып, жаттап алады. Әрі қарай даяшы сенсорлық экраны бар сұйық кристалды дисплеймен жабдықталған залдағы POS-терминалға барады. Үлкен залдары бар және көлік қозғалысы жоғары ірі мекемелерде даяшы мобильді терминалда тапсырысты қабылдай алады, ол жүйемен сымсыз байланыс арқылы байланысады. Залда бірнеше стационарлық терминалдар орнатылуы мүмкін (даяшылардың жұмысындағы ыңғайлылық пен тиімділік үшін).
Сонымен, даяшы тапсырысты бірнеше секунд ішінде терминалда толтырады, содан кейін тапсырыс туралы ақпарат ас үйге жіберіледі, онда ол арнайы сервистік принтерде басып шығарылады. Осылайша, тапсырыстағы тағамдар асхана қызметкерлеріне белгілі болады, содан кейін олар тамақ дайындауға кіріседі. Ірі мейрамханаларда терминалдан тапсырыс автоматты түрде бұзылып, ас үйге, барға және кондитерлік цехқа бөліктерге бөлінеді. Осыдан кейін даяшы келесі клиенттерге қызмет көрсетумен айналыса алады.
Ірі мейрамханалардың айрықша ерекшелігі өндірістегі тапсырыстар туралы ақпараттандырудың анағұрлым жетілдірілген жүйесін (асүйді бақылау жүйесі деп аталатын) пайдалану болып табылады. Ас үйде сервистік принтердің орнына (немесе оған қосымша) жүйеге кіретін барлық тапсырыстар көрсетілетін арнайы монитор орнатылады. Ас үй қызметкерлері тамақ дайындап жатқанда осы тапсырыстармен жұмыс істей алады және оларды экраннан алып тастай алады. Бұл бір чек бойынша жұмыс істегеннен әлдеқайда ыңғайлы болып шықты, оны тамақ пісіру кезінде жоғалтып алуыңыз мүмкін.
Мобильді терминалдан басқа даяшыны арнайы пейджермен "қаруландыруға" болады, оған қонақтардан немесе асхана қызметкерлерінен ыдыс-аяқ дайын болған кезде қоңыраулар түседі.
Мейрамханадағы бухгалтерлік есепті автоматтандыру сыра мен кофенің сатылуын бақылауға мүмкіндік береді. Әрбір кофе сататын автомат пен сыра жобасы автоматтандыру жүйесімен байланысатын және жүйе арқылы ағып жатқан сыра немесе кофенің есебін жүргізетін арнайы контроллермен жабдықталған. Бұл деректерді кез келген уақытта кассадағы көрсеткіштермен салыстыруға болады. Сыра мейрамханасы жағдайында мұндай сусындарды есепке алу контроллерлерін келушілердің үстелдеріне тікелей орнатуға болады, осылайша оларға тұтынылған мөлшерді басқару оңайырақ болады. Мұндай құюды бақылау жүйесі 4 айдан кейін, оны енгізу шығындары өтелгеннен кейін-ақ айтарлықтай нәтиже береді. Сыраны сату айналымы орта есеппен төрттен біріне артып келеді.
Келушілер жеткілікті мөлшерде ішіп-жегеннен кейін даяшы алдын ала шот-фактураны рәсімдейді (оны POS-терминалда орналасқан принтерде басып шығарады). Әрі қарай, бұл алдын ала шот клиентке жеткізіледі, содан кейін клиенттен қолма-қол ақша немесе банк картасы алынады, онымен даяшы кассаға жіберіледі. Кассир терминалдағы тапсырыс сомасын тесіп өтеді, содан кейін ақшаны және фискалдық чекті даяшыға қайтарады. Осыдан кейін жүйедегі тапсырыс жабылады, тұтынылған азық-түліктер қоймадан есептен шығарылады, даяшы жақсы тамақтанған қонақтарға ақшаны және кассалық чекті тапсырады.
Жүйе кез келген уақытта барлық бөлімшелердің (бар, асхана, касса), тіпті залдағы әрбір үстелдің жұмысы туралы егжей-тегжейлі есептерді ұсынады! Даяшылардың жұмысы алақандағыдай көрінеді.
Бухгалтерия қуатты құралға ие болады, оның көмегімен тауарлы-материалдық құндылықтарды жүргізуге, қоймадағы қалдықтарды есептеуге, жаңа тауарларды бастауға, технологиялық карталар мен калькуляцияларды жасауға болады. Сонымен қатар, автоматтандыру жүйесі барлық осы ақпаратты 1С-қа жүктей алады! Нәтижесінде бухгалтерия қызметкерлерінің санын қысқартуға болады, өйткені оның жұмысының көп бөлігін жүйенің өзі орындайды.
Сонымен қатар, мейрамхананы автоматтандыру жүйесі қызметкерлердің әртүрлі топтарының - менеджерлерден бастап менеджерлерге дейінгі есептерге қол жеткізу құқықтарын шектейді. Мекеме менеджері Интернет арқылы қаржылық есептерді қарай алады, мәзірге өзгертулер енгізе алады, нақты уақыт режимінде жеке қызметкерлердің жұмысын бақылай алады және т.б. Бұл шаралардың барлығы егжей-тегжейлі талдауға және бизнестің табыстылығын келесі деңгейге көтеруге мүмкіндік береді.
Автоматтандырылғаннан кейін мейрамхана дисконттық бағдарламалармен жұмыс істей алады - тәулік бойы белгілі бір тағамдарға жалпы жеңілдіктен бастап, дисконттық карталардағы жеке жеңілдіктерге дейін. Белгілі бір "сіңірген еңбегі" үшін клиент дербес дисконттық картамен марапатталуы мүмкін. Бұл карта арқылы сіз аптаның күндері мен тәулік уақытына байланысты жеңілдіктер беріп қана қоймай, сонымен қатар клиент келесі тапсырыстар үшін төлем қорына жұмсай алатын бонустарды есептей аласыз. Әрбір дисконттық карта үшін жүйе егжей-тегжейлі пайдалану статистикасын көрсете алады, нәтижесінде менеджер адалдық бағдарламаларының тиімділігін бақылауға, дисконттық саясатқа өзгерістер енгізуге және тұрақты клиенттер есебінен өз бизнесін одан да тиімді дамытуға мүмкіндік алады.
Мейрамханаларды автоматтандырылған басқару жүйелерінің негізгі мүмкіндіктерін келтірейік:
Жұмыс орындарына мыналар жатады: даяшылар станциялары, касса станциялары, бухгалтерлер мен менеджерлердің компьютерлері.
Біздің компания бірнеше жылдан бері Алматы мен Алматы облысындағы мейрамханаларды автоматтандыру бойынша қызмет көрсетіп келеді. Сіз бізден бағдарламалық жасақтаманы сатып ала аласыз және кейіннен "кілтке дейін" орнатуға тапсырыс бере аласыз.
Ал Қазақстанның басқа аймақтарынан келген рестораторлар ше? Егер сіздің мекемеңізде Интернетке қолжетімділік болса, біз автоматтандыруды қашықтан - компьютерді қашықтан басқаруға арналған бағдарламалар (Team Viewer, Remote Administrator және т.б.) арқылы жүзеге асыра аламыз. Қажетті жабдық Сізге логистикалық компаниялар арқылы жіберіледі. Әрі қарай, телефондағы нұсқаулығымыз бойынша сіз оны қосасыз, ал біз Интернет арқылы қашықтан орнатуды жүзеге асырамыз.
Бізбен жұмыс істей отырып, Сіз мыналарды аласыз:
Жедел орнатуды (3-4 күн және дайын!);
Сертификатталған жабдық;
Лицензиялық бағдарламалық қамтамасыз ету;
Жүйемен жұмыс істеу бойынша оқыту курсы;
Лицензия мен қызметтер үшін 1-2 айға пайызсыз бөліп төлеу;
3 айлық қызмет көрсету - ТЕГІН!
Тәулік бойы 24/7 режимінде техникалық қолдау көрсету.
Iiko мейрамханалар мен дәмханаларды автоматтандыру