Жол талғамайтын жағдайдағы динамикалық итарқа автокөлік жүргізушісі үшін сиқырлы арқан болып табылады. Оның басты себебі, итарқа "динамика" деп аталатын нәрсеге ие – созылу және жиырылу қабілеті. Ол кәдімгі кабельден асып түседі, оның басты ерекшелігі – серпімді тоқу, ол жүктеме кезінде итарқа ұзындығы айтарлықтай өзгеретін, кабель созылатын етіп жасалады. Кернеу процесінде кабель қуат алады және максималды созылу кезінде кептеліп қалған көлік оның қозғалысын бастау үшін жеткілікті өткір жүктемені қамтамасыз ету үшін жеткілікті түрде итарқамен жүктеледі. Кернеу критикалық деңгейге жеткенде, итарқа кенет қысылып, кептеліп қалған көлікті босатуға мүмкіндік береді. Сипаттамалары: • үзілу күші – 8000 кг; • арқанның ұзындығы – 9 метр; • таспаның ені – 75 мм; • материал – полиамидті таспа; • серпімділік (жүктеме кезінде созылу) – 20% (2,4 м). Слингті таңдағанда, басшылыққа алынатын басты аспект - бұл автомобильдің салмағы. Слингте салмақ көрсетілген, ол ұсынылған салмақ емес, көліктің максималды салмағы болып табылады. Ең жақсы нұсқа – итарқа мүмкіндіктері жол талғамайтын көлігіңіздің салмағынан 3-4 есе артық. 9 тонналық динамикалық итарқа орташа өлшемді жол талғамайтын көліктер үшін өте қолайлы, ал он бір тонналық итарқа ауыр салмақты көліктер үшін өте қолайлы. Егер итарқа көлікке қарағанда көбірек салмаққа арналған болып шықса, онда итарқа жай ғана созылмайды, өйткені көліктің массасы жеткіліксіз болады. Дәл сол себепті, "жеңіл және ауыр жол талғамайтын көліктер" жұбында кімнің кімге тартқаны маңызды емес, ілмектегі жеңілірек көліктің салмағына арналған итарқа пайдалану керек. Ілмектің оңтайлы ұзындығы шамамен 9 метрді құрайды. Қысқаларының қажетті қуат мөлшерін алу үшін ұзындығы жеткіліксіз, ал ұзындары жол талғамайтын жерлерде ыңғайсыз.