Қозғалтқыштың поршеньдік сақиналары еркін жүруді қамтамасыз ету үшін цилиндр мен поршень арасында қалдырылуы тиіс жылу саңылауы арқылы газдың ағып кетуіне жол бермеуге арналған.
Радиалды ойық (сақина құлпы) содан кейін сақинада оны поршеньдік ойыққа қарай қайта орнатуға болатындай етіп жасалған. Поршень цилиндрде болған кезде поршеньдік сақинаның ұштары (құлыпта) арасындағы саңылау жұмыс саңылауы деп аталады, сақинаның ұштары қызған кезде бір-біріне жабысып қалмас үшін жеткілікті үлкен болуы керек. Бұл саңылау бос саңылау деп аталады, әдетте жұмыс саңылауынан үлкенірек болады: осының арқасында поршень цилиндрде болған кезде сақина цилиндр қабырғаларына бүкіл шеңбер бойымен қысым көрсететінін қамтамасыз етеді.
Поршеньдік сақиналар әдетте шойыннан жасалады; сонымен бірге олар үлкен серпімділікке ие. Поршень мен цилиндр арасындағы саңылауды тығыздайтын және газдардың цилиндрлерден шығып кетуіне жол бермейтін екі немесе үш жоғарғы сақиналар қысу сақиналары деп аталады. Төменгі сақина қысу сақиналарына қарағанда сәл кеңірек және саңылаулары бар: ол цилиндр қабырғаларынан артық майды кетіруге қызмет етеді (иінді механизмнің барлық үйкелетін бөліктері маймен майланған), сондықтан оны май қырғыш сақина деп атайды.
Тапсырысты сайтта немесе телефон арқылы ресімдеңіз | Төлемді кез келген ыңғайлы тәсілмен енгізіңіз | Тапсырыстың жеткізілуін күтіңіз немесе оны өзіңіз алыңыз |