"Жоғары жақсылық үшін" – "Бұзылған шеңбер" қосымша сериясының бесінші сериясы. Сіз Архэмнің ең жұмбақ қоғамы "Күміс ымырт" үйінің жаңа құпиялары мен қыр-сырын біліп, көзіңізге ашылған басқатырғышты ашуға тырысуыңыз керек. Бұрынғыдай, кеңейтімде сіз палубаларыңызды жақсартатын 60 "Бұзылған шеңбер" науқан картасын (186-дан 228-ге дейін) және бөлек немесе науқанның бір бөлігі ретінде ойнауға болатын сценарий парағын таба аласыз.
"Бұзылған шеңбер" туралы
"Бұзылған шеңбер" – бұл "Архэм терроры" карта ойынына арналған жаңа науқан, ол алты шағын қосымшадан тұратын аттас циклды бастайды. Бұл ойында ойыншыларды бірқалыпты жолға қоятын пролог және 2 толыққанды сценарий бар. Сондай-ақ ойынға әдеттен тыс механиканы қосатын және кейіпкерлер палубасын әртараптандыратын жаңа детективтер мен арнайы карталар күтеді. Жоғалғандарды іздеуге барыңыз және Күміс ымырт қорабынан жұмбақ жамылғысын жұлып алыңыз!
Ойын туралы
"Архамның сұмдығы. "Карта ойыны" – бұл Lovecraft's Myths ойынындағы бірлескен тірі карта ойыны, онда 1-2 детектив (және екінші топтамамен – 3-4) оккультизм, ежелгі құдайлар және құпиялар әлемімен бірлесіп танысады, сонымен бірге ішкі жын-перілермен күреседі. олардың өткенінен.
Әрбір ойыншы детективтердің бірінің рөлін алады және кейіпкерінің қабілеттеріне сүйене отырып, өз палубасын құрастырады. Геймплейдің негізінде ойынның қарқынын белгілейтін және ойдан шығарылған баяндауды тудыратын өзара байланысты сценарийлер жатыр. Бұл ойындағы партиялар өте атмосфералық! Сценарийлер жинағы науқанға айналады. Әрбір сценарийде детективтер әртүрлі орындарға барады және тергеуді ілгерілету және құпияларды ашу үшін қажетті анықтамаларды іздеу үшін оларды зерттейді.
Ойын барысында детективтер қарсыластар мен қарғысқа ұшырайды, барлық қиындықтарды жеңуге және Мифтің жауларын жеңуге тырысады. Науқан жүріп жатқанда, әрбір детектив тәжірибе жинақтайды, бұл ойыншыға палубасына күштірек карталарды қосу арқылы қабілеттерін жақсартуға және жаңа мүмкіндіктерге қол жеткізуге мүмкіндік береді.
Белгісіздер әлеміне неғұрлым тереңірек және тереңірек үңілсеңіз, ақылсыздығыңыз соғұрлым жақын болады! Ойыншылар өз тергеушілерінің ақыл-ойын қадағалап, оларды жолда кездесетін сұмдықтар мен құбыжықтардан қорғап, Архамның құпиясын ашуы керек!
Лавкрафт туралы
Ховард Филлипс Лавкрафт 1890 жылы 20 тамызда Американың ең кішкентай штаты – Род-Айлендтің астанасы Провиденсте дүниеге келген. Оның әкесі саяхатшы саяхатшы Уинфилд Скотт Лавкрафт, ал анасы Сара Сюзан Филлипс, тым қорғаншы және ауыр науқас әйел болған.
Провиденстің болашақ қорқынышты шебері өсіп келе жатқанда, ол, ең алдымен, анасының дертіне және үйдің үстінде ілулі тұрған өлімнің көлеңкесіне байланысты болды. Оның обсессивті қиял әлемі баяу, бірақ сенімді түрде қалыптаса бастады. Алғашында ол әуесқой журналист болды, басқа жазушылармен ауқымды хат алмасып, кейін ғана өз бетінше жұмыс істей бастады.
Лавкрафтқа тән мұңды образдар оның алғашқы жетілген әңгімесі "Қорымда" дүниеге келген. Алайда, Ктулху туралы мифтер 1926 жылы жазушы қорқынышты құбыжықтардың ғарыштық пантеонын жасап, оны ұрпақтары арасында дәріптеген кезде ғана пайда болды. Архэм, Дэнвич, Инсмут, Кингспорт – азғындардың, жындылардың және зұлымдардың қараңғы қалалары арқылы ыдырау мен ыдырау рухы өтеді. Лавкрафттың әңгімелері мен повестері қараңғы және үмітсіз. Оның әріптестерінің біразы осындай қиял-ғажайып ұшуына қол жеткізіп, ежелгі дәуірдің алдында сөзбен жеткізгісіз үрей мен дәрменсіздік атмосферасын соншалықты шеберлікпен жасай алды…
Қалай ойнауға болады?
Ойыншылар кейіпкерлердің әрекеттерін өздерінің детективтік палубасы арқылы басқарады. Сценарийлер науқандарды қызықты оқиғаларды ұсына отырып жүргізеді.
Әр раунд Миф фазасынан басталады. Бұл кезеңде қорқынышты белгі күн тәртібінің картасына орналастырылады және әрбір ойыншы контактілер палубасынан картаны тартады. Егер ойын картасында қарғыс болса, онда қарғыста көрсетілген дағды тексеріледі, ал егер сәтсіздікке ұшырасаңыз, қандай да бір жағымсыз әсер ойнатылады. Егер картада құбыжық болса, онда ол детективке тағайындалады және ол онымен күресуге немесе сырғып кетуге тырысуы керек.
Содан кейін тергеу кезеңі басталады, онда ойыншылар өздеріне ыңғайлы кез келген тәртіпте қолжетімді әрекеттерден 3 әрекетті орындайды:
Ойыншылар ауысқаннан кейін құбыжықтар кезеңі басталады. Әртүрлі қарсыластар өте көп, кейбір жаулар батырларға қарай жылжиды, ал қазірдің өзінде жақындағандары шабуылдап, детективтерге автоматты түрде үрей мен жарақат салады.
Раундтың соңында тыныс алу кезеңі өтеді, онда барлық ойыншылар картаға сәйкес келеді және әрқайсысына бір ресурс беріледі.
Кім жеңді?
Ойын командалық болғандықтан, барлық ойыншылар бірге жеңіліп, жеңіске жетеді. Ойыншылар сценарий бойынша алға жылжып, денуацияға жетеді. Олардың кейбіреулері қолайлырақ, оларды жеңіс деп санауға болады. Басқалары детективтерді қиын және қауіпті жағдайда қалдырады. Нақты тармақтар мен салдарлар нақты сценариймен тікелей байланысты.
ЖКИ – Жанды Карта Ойыны
Мұндай ойындар коллекциялық карта ойындарының дәстүрлі үлгісінен алшақтап, карталарды жинақтарда тұрақты түрде тарату әдісін қолданады. ЖКИ-де ККИ-дің барлық артықшылықтары бар: олар бірдей динамикалық, әр түрлі және дамып келе жатқан ойындар, бірақ оларда әр түрлі қондырмаларды түсінудің қажеті жоқ және үдеткіш пакеттерден карталарды алу кезінде сәттілікке сену керек. Карталардың бекітілген құрамы бар қондырмаларды сатып алу арқылы ойын тәжірибеңізді әрқашан әртараптандыруға және жақсартуға болады, яғни оларда күшейткіштер мен кездейсоқ карталар жоқ.
Назар аударыңыз! Бұл қосымша. Ойын үшін сізге "Архэм террорының" негізгі нұсқасы қажет. Карта ойыны" және үлкен қосымша "Архам қорқынышы. Карта ойыны: бұзылған шеңбер".
Жинақтау
Өлшемдері
Шытырман оқиғалы үстел ойынын мына жерден сатып алыңыз Астана сіз Күйші Дина көшесі, 23/1, н.п. 4 (Hobby Games үстел ойындары дүкені) немесе сайтта онлайн тапсырыс беру арқылы. Қала бойынша жеткізу Астана және Қазақстанға.