Дәйексөз
"Маркетингті үйрену қиын ба? Жақсы жаңалық: оны бір күнде үйренуге болады. Жаман жаңалық: оны өмір бойы зерттеуге болады".
Филип Котлер.
Не туралы
Маркетинг туралы, атап айтқанда тиімді маркетингтің 80 негізгі тұжырымдамасы немесе тұжырымдамасы, олардың мазмұны мен қазіргі заманғы бизнес үшін маңызы. Автор тиімді және инновациялық маркетингтің негізгі принциптері мен озық тәжірибелерін жинақтап, қайта қарастырды.
Неге оқу керек:
• Кітапты аты аңызға айналған маркетингтік гуру жазған және бүкіл әлем бойынша миллиондаған мамандар үшін жұмыс үстеліне айналды.
• Ол уақыт сынынан өткен классикалық маркетинг құралдары туралы да, соңғы жылдары ғана қолданыла бастаған инновациялық әзірлемелер туралы да ең жақсы түсінік береді.
• Ол әрекетке итермелейтін тың идеяларды, бағалауларды және нақты практикалық нұсқауларды оңай қорытылатын түрде ұсынады.
Кімді қызықтырады
Маркетингті түсінгісі келетін менеджерлер, маркетингті зерттеген, бірақ бүгінде көп нәрсе өзгергенін көріп жүрген мамандар және күнделікті бейберекетсіздікте аяқ астынан топырақ кетіп бара жатқандай сезінетін кәсіби маркетологтар.
Беттер саны: 242
Өлшемі: 145х215 мм