Кітап туралы
Кармен Мария Мачадоның өмірбаяндық романы — қазіргі прозаның негізгі өкілдерінің бірі. Жазушы өзінің жеке тәжірибесіне сүйене отырып, психологиялық зорлық-зомбылық механизмдерін зерттеп, оның деструктивті қарым-қатынаста қалай болғанын анықтауға тырысады.
Харизматикалық, бірақ психологиялық тұрғыдан тұрақсыз әйелмен ұзақ мерзімді романтикасын баяндайтын әрбір тарау үшін Кармен әртүрлі әдеби жанрлардың белгілерін пайдаланады. Кенепте қорқынышты, эротика, кәмелеттік жасқа толған оқиғалар, эсселер және басқа жанрлардың ерекшеліктері өрілген. Танымал мәдениет құбылыстарына сүйене отырып және өз тарихын өткір әзілмен сүйемелдей отырып, Мачадо жаңа эксперименталды прозаны бағалаушыларды қызықтыратын кітап құрастырады.
"Елестер үйі" — үй болмаған үй және мүлде арман болмаған арман туралы естеліктер.
Автордан
Сен әрқашан Сен болмадың. Мен тұтас болдым — ең жақсы және ең нашар бөліктерімнің симбиозы — содан кейін бөлініп кеттім (сөздің бір мағынасында): ұқыпты кесілген жартысы бірінші адамның кейпіне енді — өзіне сенімді әйел, детектив, авантюрист — және басқа, мәңгілік дірілдеп, кішкентай ит сияқты дірілдеп.
Мен кетіп қалдым және жай ғана өмір сүрдім: мен Шығыс жағалауға көшіп кеттім, кітап жаздым, әдемі әйелмен тұрдым, үйлендім, күн сәулесі түсетін пәтерде тұрдым, ит алуды шындап ойладым. Мен көп нәрсені білдім: "Манхэттенді" қалай жасауға болады, тұздықтағы крахмалды спагетти суын қалай қолдануға болады және сурет салуға болады.
Ал сен. Сен стандартталған тестілерді тексеру жұмысын қолға алдың. Бір жыл бойы екі аптада бір рет Индианаға бардыңыз — бір бағытта жеті сағат. Өнер магистрі дәрежесіне арналған диссертацияңыздың екінші жартысы негізінен қоқыс болып табылады. Сен көп адамдардың көзінше жыладың, оқуды, кештерді, супер айды сағындың. Сен өз оқиғаңды тыңдай алмайтын адамдарға айтуға тырыстың. Сен өзіңді ақымақ қылдың — барлық жағынан.
Мен сені өлді деп ойладым, бірақ қазір жазып жатқанымда бұған сенімді емеспін.
Бұл кітап кімге арналған
Зияткерлік эксперименталды проза оқырмандары, кинодағы артхаус білгірлері және театрдағы постмодернизм үшін.
Джойс пен Кортасарды оқыған және қазір авангардтық ағымдарды ұстанатындар үшін.
Квир қауымдастықтары, ЛГБТ, газды жарықтандыру, психологиялық зорлық-зомбылық туралы зерттеулерді оқырмандар үшін.