Кафенің, бардың, мейрамхананың әрбір басшысы үшін келушілердің қызмет көрсету сапасына қанағаттануы, тұрақты клиенттерге айналуы, достары мен таныстарын әкелуі өте маңызды. Өйткені, клиент қанағаттанған кезде, ол сіздің мейрамханаңызға немесе кафеңізге барудан оң "зарядтың" "тасымалдаушысына" айналады және мекеме үшін жағымды ақпаратты таратады. Қызметкерлерді шақыру жүйесі сізге осыған көмектеседі.
+ Персоналды шақыру жүйесінің көмегімен қонақтың кез келген уақытта персоналды шақыру мүмкіндігі бар.
+ Қызметкерлердің жұмысы тиімдірек және жүйкені жұқартады.
+ Клиенттерге тезірек қызмет көрсетіледі.
+ Тағамдарды беру жылдамдығы жақсарады. "Ыстық" тағам шынымен ыстық күйінде беріледі.
+ Жаңашылдық келушілерді қызықтырады.
+ Қызметкерлерді шақыру жүйесінің арқасында қонақтар мейрамханаға жиі барады.
+ Қызмет көрсету деңгейінің жоғарылауына байланысты мекеменің беделі мен мәртебесін арттыру.
+ Мекеменің сатылымы артып келеді.